English

عباس انوری آذر خبر داد:

ارائه خدمات درمانی هلال احمر به بیش از ۶ هزار نفر در اردبیل

سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به 6 هزار و 985 نفر در سه ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

ارائه خدمات درمانی هلال احمر به بیش از 6 هزار نفر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عباس انوری آذر ، سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از این تعداد 175 نفر از واحد توانبخشی، 6 هزار و 620 نفر از داروخانه این جمعیت و 24 نفر از واحد دندانپزشکی خدمات دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: در بخش ارتوپدی فنی توانبخشی خدماتی از قبیل ساخت کفش طبی، کفش و صندل، کفی چرمی، ارتز دست، ستون فقرات، بریس کوتاه، برس بلند، اسپیلنت و پروتز مکانیکی دست، پروتز بالای زانو و پروتز زیر زانو ارائه می شود.

سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال اردبیل با بیان این که در این مدت 132 نفر برای فیزیوتراپی به مرکز فیزیوتراپی این معاونت مراجعه کرده اند، ادامه داد: یک هزار و 2 جلسه خدمات فیزیوتراپی به این افراد ارائه شده است.

انوری آذر با اشاره به اینکه 34 نفر در قالب 92 جلسه از خدمات مرکز کاردرمانی و گفتار درمانی بهره مند شده اند، تصریح کرد: واکسیناسیون 280 نفر از پرسنل و نجاتگران این جمعیت برای پیشگیری از کرونا نیز انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه