English

رضا فرج پور:

جاده روستاهای بالای ۲۰ خانوار مشگین شهر در اولویت آسفالت‌ریزی است

رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: ۵۶ درصد راه های روستایی این شهرستان آسفالته است و آسفالت راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار دارد.

جاده روستاهای بالای ۲۰ خانوار مشگین شهر در اولویت آسفالت‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا فرج پور ، رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از محور مشگین شهر پارس آباد با بیان اینکه در حال حاضر آسفالت جاده   روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار دارد در خصوص مشکلات راه روستایی نصیر کندی نیز گفت: ساکنین روستای نصیرکندی کمتر از ۱۰ خانوار بوده و از این‌رو فعلا در اولویت آسفالت‌ریزی قرار ندارد.

وی با بیان اینکه ماهم آسایش و راحتی روستائیان را می خواهیم و قطعا اگر بودجه و اعتبار در اختیار ما قرار گیرد تمامی راه‌ها را آسفالت ریزی می کنیم افزود: سالانه ۲ بار راه روستایی نصیر کندی تسطیح می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر افزود: مسیر روستای نصیر کندی نزدیک سه و نیم کیلومتر می‌باشد و برای آسفالت‌ریزی به بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که فعلا در توان مالی راهداری نیست و از طرفی هنوز تعدادی از روستاهای بالای ۵۰ خانوار هم مسیرشان آسفالت نشده است.

فرج پور از آسفالت بودن ۵۶ درصد از راههای روستایی شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: تمامی روستاها شناسایی شدند ولی آسفالت‌ریزی جاده با اولویت تعداد خانوار به مرور زمان انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه