English

دستگیری قاتل فراری در میناب

با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی میناب مردی که با شلیک گلوله اقدام به قتل همسر خود کرده و متواری شده بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مأموران پلیس اگاهی شهرستان میناب در پی اطلاع از یک فقره قتل خانمی 34 ساله به علت تیر خوردگی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی را در دستور کار قرار دادند.
سردار جعفری افزود: کاراگاهان پلیس اگاهی میناب جهت بررسی موضوع به محل اعزام که پس از انجام تحقیقات محلی و میدانی مشخص شد قاتل بوسیله سلاح گرم همسر خود را به قتل رسانده و پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است، که با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع کارگروهی جهت رسیدگی به پرونده قتل تشکیل شد.
این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی میناب و همکاری و هدایت کارآگاهان پلیس آگاهی استان و بهره گیری از شیوه های پلیسی و تلاش شبانه روزی محل اختفا قاتل متواری در یکی از محلات بندرعباس شناسایی شد.
سردار جعفری خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی با تشکیل اکیپی به شهرستان بندرعباس عزیمت و با همکاری مشترک پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی قاتل متواری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و به قتل همسر خود با اسلحه شکاری به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.
این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبصه سلاح شکاری به همراه 44 عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه