English

جواد اعتضادی:

قطع برق و گرما سبب تلف شدن ۸ هزار قطعه مرغ گوشتی در تایباد شد

مدیر جهاد کشاورزی تایباد بیان کرد: تلف شدن این میزان مرغ گوشتی در ۲ مرحله انجام گرفت که در مرحله اول ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه به دلیل قطع برق و در مرحله دوم هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ به سبب گرمای هوا در این واحد پرورش طیور تلف شد.

قطع برق و گرما سبب تلف شدن ۸ هزار قطعه مرغ گوشتی در تایباد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد اعتضادی مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: قطع ناگهانی برق و گرمای هوا در یک واحدتلف شدن ۸ هزار قطعه مرغ گوشتی در تایباد  در پی قطع برق و گرما خصوصی تولید مرغ گوشتی این شهرستان، سبب تلف شدن هشت هزار قطعه مرغ شد.

جواد اعتضادی افزود: تلف شدن این میزان مرغ گوشتی در ۲ مرحله انجام گرفت که در مرحله اول ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه به دلیل قطع برق و در مرحله دوم هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ به سبب گرمای هوا در این واحد پرورش طیور تلف شد.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد همچنین ادامه داد: وزن این میزان مرغ گوشتی تلف شده افزون بر هشت تن است که کارشناسان میزان خسارت وارد آمده به این واحد مرغداری را افزون بر ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

جواد اعتضادی گفت: این واحد تولید مرغ گوشتی در روستای "پلبند" از توابع بخش میان ولایت شهرستان تایباد واقع است که در فضایی به مساحت ۲ هزار مترمربع فعالیت دارد و متاسفانه این واحد تولیدی خصوصی  بدون بیمه در حوزه های تکمیلی و حوادث دام و طیور است.

 اعتضادی در خاتمه تاکید کرد: تولیدکنندگان و پرورش دهندگان مرغ با توجه به شدت گرما و احتمال قطع برق نسبت به تجهیز مراکز تولیدی خود به مولدها و سامانه های برق اضطراری، سرویس و کنترل آنها اقدام کنند تا از وقوع زیان و تلفات احتمالی پیشگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه