English

سرپرست شرکت گاز استان مازندران:

ضریب ۹۵ درصدی نفوذ گاز در جمعیت روستایی مازندران

سرپرست شرکت گاز استان مازندران گفت: ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی استان مازندران به 95 درصد می رسد.

ضریب 95 درصدی نفوذ گاز در جمعیت روستایی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مقدم بیگلریان در حاشیه نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با بیان این مطلب، اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه‌های گاز رسانی روستایی، ضریب نفوذ گاز در این حوزه تا پایان سال به 95 درصد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: سال گذشته 543 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا، 20 هزار و 81 انشعاب نصب و بالغ بر 62 هزار مشترک جدید پذیرش شده‌اند و 26 هزار و 301 متر مکعب بر ساعت گاز طبیعی جایگزین سوخت‌های فسیلی در صنایع استان شده که شامل 239 واحد صنعتی می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران با اشاره به این که سال گذشته در مجموع، حدود 7 میلیارد و 582 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان مازندران مصرف شده است، افزود: از این میزان، 4 میلیارد و 137 میلیون متر مکعب در بخش خانگی، 702 میلیون متر مکعب در بخش صنعتی، یک میلیارد و 621 میلیون متر مکعب در بخش نیروگاهی، ‌391 میلیون متر مکعب در بخش CNG و 731 میلیون متر مکعب در بخش‌های دیگر مصرف شده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه شرکت ملی گاز ایران، تحقق اهداف در 3 بخش احداث شبکه، نصب انشعاب، اشتراک‌پذیری و میزان مصرف گاز بوده که ما در بخش نخست، 91 درصد در بخش دوم معادل 93 درصد و در بخش اشتراک‌پذیری نیز حدود 98 درصد به اهداف مورد نظر دست یافتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه