English

تاکید بر ارتباط سازنده قرآن‌آموزان و مربیان در طرح علم القرآن

مجری طرح قرآنی علم القرآن گفت: ارتباط سازنده میان قرآن‌آموزان و مربیان، منجر به تحقق اهداف طرح‌های قرآنی می‌شود.

تاکید بر ارتباط سازنده قرآن‌آموزان و مربیان در طرح علم القرآن

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد ذاکری در آیین افتتاح طرح قرآنی « علم القرآن » که در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: آموزش‌های متفاوت و پیشرفته‌ای در قالب این طرح ارائه می‌شود.

وی افزود: بانوان خانه‌دار و برادرانی که امکان شرکت در دوره‌های دیگر را ندارند، می‌توانند از مزایای طرح علم القرآن بهره‌مند شوند.

مجری طرح قرآنی علم القرآن با بیان اینکه این طرح در دوره چهارم با حضور ۳ هزار نفر برگزار می‌شود گفت: تجربه سه دوره گذشته نشان داده است که توانسته‌ایم در مسیر کشف استعدادهای قرآنی، گام‌های مثبتی برداریم که جای شکر دارد.

وی ادامه داد: پیشبرد برنامه‌های آموزشی در این دوره با همراهی قرآن‌آموزان در نظر گرفته شده و تنها به فیلم‌های آموزشی بسنده نمی‌شود.

ذاکری با تاکید بر تداوم کلاس‌های آموزشی در قالب طرح علم القرآن عنوان کرد: جدیت مربیان و پشتکار قرآن‌آموزان در کنار هم می‌تواند موجب پیشرفت دوره و تحقق اهداف طرح شود.

مجری طرح قرآنی علم القرآن افزود: ارتباط خوب میان مربیان و قرآن‌آموزان، موجب تقویت بنیه علمی و آموزشی شرکت‌کنندگان شده و تجربه نشان داده است که این ارتباط، سازنده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه