English

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت:

برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – نوشهر

دومین جلسه شورای فرهنگی با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره کل، معاونین و روسای ستادی اداره کل و شهرستانها در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین قاسمی نژاد در این جلسه اظهار داشت: با توجه به برنامه های فرهنگی اجرا شده در سال گذشته توفیقات خوبی را در سطح اداره کل شاهد بودیم که بر اساس رأی هیأت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان، این اداره کل در اجرای برنامه ها و فعالیت های نماز در سال 99 حائز رتبه عالی شدیم.

 رئیس شورای فرهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوعات فرهنگی، آموزشی و تربیتی و با همفکری و استفاده از نظرات اعضای شورا برنامه های فرهنگی این اداره کل در سال 1400 در بخش های مختلف تدوین شده و در مرحله اجرا قرار گرفته است.

معاون پشتیبانی و برنامه ریزی و عضو شورای فرهنگی این اداره کل نیز افزود: امیدواریم با همکاری و تلاش سایر اعضاء در سال جاری شاهد اجرای برنامه های فرهنگی خوب و مؤثری در سطح این اداره کل و شهرستان ها باشیم.

کاظمی با تبریک فرا رسیدن اعیاد پیش رو گفت: فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در مجموعه اداره کل و شهرستانها در عید سعید قربان و عید غدیر خم  پیش بینی شده است.

وی به برخی از مهم ترین برنامه های فرهنگی این اداره کل در سال جاری اشاره و تصریح کرد: تجلیل از فعالان و خادمان نماز و قرآن، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی، برگزاری دوره آموزشی آداب، اسرار و احکام نماز، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع نماز، عفاف و حجاب، کتابخوانی و خاطره نویسی، برگزاری دوره آموزشی ویژه عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، همایش سفیران انفال، برگزاری مراسم و مناسبت های مذهبی، تشویق و ترغیب کارکنان به ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع از جمله برنامه های فرهنگی منابع طبیعی استان مازندران است.

در ادامه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر هم تصریح کرد: رسالت فرهنگ عمومی پاسداری از فرهنگ عمومی کشور بر اساس رهنمود رهبر معظم است که فرمودند رسیدگی به فرهنگ عمومی نیاز ضروری است.

عبدالرضا سنگاری در بزرگداشت ایام ذی الحجه الحرام و منویات و تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری در این باره افزود: در سنوات گذشته برنامه های متنوعی متناسب با این ایام به ویژه در دهه امامت برگزار می شد که امسال با توجه به محدودیت های کرونایی، انتظار می رود شورای فرهنگی اداره کل در راستای اجرای برنامه های فرهنگی با ملاحظه جدی شرایط کنونی و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام لازم را بعمل آورند.

وی اعیاد سعید قربان و غدیرخم را در زمره جشن های بزرگ و خجسته مسلمین و شیعیان برشمرد و گفت: «قربان» عید شرافت انسان و رهایی از بندگی شیطان و «غدیر» عید اکمال دین و اتمام نعمت الهی بر بندگان است و نسبت به گرامیداشت این دو مناسبت مهم تأکید داریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر بر مدیریت مصرف انرژی تأکید کرد و صرفه جویی به ویژه در نیروی برق در ایام گرم تابستان و اوج بار را یک وظیفه همگانی دانست و بیان داشت: رعایت اصول و توصیه های مدیریت مصرف برق مستلزم فرهنگ سازی صحیح در این رابطه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه