English

هنرواره روایت جهاد ۱۰ برگزیده قمی داشت

در آیین اختتامیه هنرواره ملی «روایت جهاد» که عصر دوشنبه ۱۴ تیرماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، 10 هنرمند، نویسنده و شاعر قمی موفق به کسب رتبه شدند.

هنرواره روایت جهاد 10 برگزیده قمی داشت

به گزارش خبرگزاری موج قم، در آیین اختتامیه هنرواره ملی « روایت جهاد » که عصر دوشنبه ۱۴ تیرماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، 10 هنرمند، نویسنده و شاعر قمی موفق به کسب رتبه شدند.

به این ترتیب که در حوزه هنرهای تصویری، بخش مستند جواد یقموری رتبه اول، در بخش موشن‌گرافی زهره ملامحمدی رتبه دوم و در بخش تیزر نرجس نیازمند رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش انیمیشن امین لادن رتبه سوم را کسب کرد و از سیدناصر موسوی در این بخش تقدیر شد.

در حوزه رسانه بخش متن –حرفه‌ای حجت احسان‌بخش رتبه اول و در بخش مدیا-حرفه‌ای فاطمه آقامحمدی رتبه سوم را کسب کردند.

در حوزه ادبیات بخش شعر کلاسیک رضا یزدانی رتبه سوم را کسب کرد و  در بخش داستان از معصومه جمشیدی شفق برای اثر «جاده کنار خط» و در بخش خاطره از وجیهه غلام‌حسین‌‌زاده برای اثر مجموعه خاطره­ «وقتی که قم تب کرد» تقدیر شد.

فراخوان نخستین هنرواره ملی «روایت جهاد» با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا و توسط قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد.

بنا بر گزارش دبیرخانه هنرواره ملی «روایت جهاد»، ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر  به این دبیرخانه ارسال شده‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه