English

هاشم امینی مطرح کرد:

بسیجیان آبفای استان اصفهان پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در جلسه شورای هماهنگی پایگاه بسیج این شرکت، بسیجیان را پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم دانست.

بسیجیان آبفای استان اصفهان پیشرو در عرصه خدمت رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هاشم امینی ضمن اشاره به فعالیت‌های جهادی بسیجیان هنگام شیوع ویروس کرونا گفت: با فراگیر شدن این بیماری بسیجیان بازهم وارد میدان شده و با حضوری فعال در مراکز درمانی و ضدعفونی کردن سطح شهرها به یاری کادر درمان و نیروهای خدماتی شتافتند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیج در زمینه محرومیت زدایی، کمک به تأمین آب شرب در روستاها و مناطق محروم است و در حال حاضر هم بسیجیان برای خدمات رسانی پایدار در شهرها و روستاها به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

فرمانده پایگاه بسیج آبفای استان اصفهان در خصوص ادامه فعالیت‌های جهادی بسیج  اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی و نهضت خدمت‌رسانی، برنامه همیشگی و تأکیدی بسیج است.

هاشم امینی با بیان این که هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر و با ارزش تر از کمک رسانی به مردم  نیست، عنوان کرد: افرادی که در این زمینه  با کمترین امکانات، تمام تلاش خود را برای یاری دیگران به کار گرفتند، اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با تاکید بر فعالیت جهادی بسیج در زمینه مختلف خدمت رسانی به مردم گفت: هر جا که نام بسیج در میان است مردم فقط انتظار کار و خدمات رسانی پایدار بدون هیچ گونه توقعی دارند.

آبفااصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه