English

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

قطع برق ۳۵ دستگاه اجرایی و بانک های مازندران به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گت: تاکنون برق 35 دستگاه اجرایی و بانک ها در شهرستان های این استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شده است.

قطع برق 35 دستگاه اجرایی و بانک های مازندران به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی در بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از امور دیسپاچینگ و فوریت های برق مازندران، اظهار داشت: تمامی تلاش های صورت گرفته در توزیع برق مازندران در جهت تأمین و ارائه برق مطمئن و پایدار است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات ناشی از کمبود تولید ستاد مدیریت پیک بار 1400 در این شرکت تشکیل و روزانه کارگروه های اجرایی موارد مرتبط به مدیریت مصرف و عبور از پیک بار را در تابستان جاری رصد می کنند.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به بازدید 26 اکیپ به صورت روزانه از 506 دستگاه اجرایی، دانشگاه ها، مجتمع های تفریحی و اصناف در جهت مدیریت بهینه مصرف برق گفت: تاکنون برق 35 دستگاه اجرایی و بانک ها در شهرستان های این استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه  استفاده و بکارگیری غیرمجاز از دستگاه‌های ماینر برای استخراج رمزارز ظرف یک سال اخیر خساراتی را به شبکه توزیع استان وارد کرده است، تصریح کرد: کاهش نزولات آسمانی در سال 1399 و فروردین و اردیبهشت ماه سال 1400 عاملی مؤثر در کاهش تولید نیروگاه های برق آبی کشور است و در سال جاری با توجه به بارندگی های اندک و گرمای زودرس هوا و همچنین تغییر معادلات ناشی از شیوع بیماری کرونا میزان مصرف برق، شیب افزایشی به خود گرفته  که این مسأله با توجه به ایجاد محدودیت تولید در نیروگاه های برق آبی نگران کننده است.

بابایی کارنامی با بیان این که در تابستان جاری برای اطمینان از تأمین برق استان در ساعات اوج بار نیازمند کاهش در مصرف برق در ساعات هستیم، ابراز داشت: جداول خاموشی های احتمالی، در سایت این شرکت برای اطلاع عموم از قطعی برق احتمالی تدوین و منتشر می شود.

وی همچنین به تماس های بی شمار مردم با مرکز فوریت های برق در زمان خاموشی ها اشاره کرد و افزود:  پایش نحوه پاسخگویی و بررسی روند اقدامات اکیپ های عملیاتی امور 18 گانه به طور روزانه علاوه بر کنترل متمرکز خاموشی ها تحلیل و بررسی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه