English

اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به شرایط کرونا نیازمند توجه جدی است

دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در فرمانداری یزد برگزار شد.

اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به شرایط کرونا نیازمند توجه جدی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان یزد و با حضور اعضای شورا و موضوع اوقات فراغت دانش آموزان در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، سید علی حسینی منش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان یزد،  ضمن تشکر ویژه از آموزش و پرورش نواحی یک و دو که در برگزاری انتخابات همکاری نمودند گفت: انتخابات 1400 با کمک فرهنگیان عزیز و حضور پرشور مردم به نحو احسن درشهرستان یزد برگزار گردید.

وی با توجه به دستور کار جلسه بیان داشت: اوقات فراغت دانش آموزان بسیار مهم است که با توجه به وضعیت کرونا باید برای انجام این امر مهم، همه ارگان ها با همدلی در تحقق بهتر آن همکاری نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان یزد افزود: برنامه ها باید به گونه ای باشد تا دانش آموزان در فصل تابستان مشغول باشند و بتوانند اوقات فراغت خود را در فضای مناسب بگذرانند.

وی به اهمیت صدا وسیما اشاره نمود و گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و عدم حضور دانش آموزان در اجتماع، صدا و سیما نقش بسیار مهم و موثری در آموزش و گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دارد.

در ادامه "زهره امیرچقماقی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، نکاتی را جهت بهتربرگزار شدن اوقات فراغت دانش آموزان مطرح کرد و گفت: فعالیت های گوناگونی در کانون های آموزش و پرورش در حال برنامه ریزی است و وجود دارالقرآن ها و مراکز دانش آموزی می تواند کمک بسیار مهمی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان باشد.

وی اضافه کرد: شریط جامعه بسیار متفاوت است و باعث شده است به ناچار به فضای مجازی رو آوریم، به همین علت باید تمامی تلاش خود را انجام دهیم و با تولید برنامه های متفاوت و جذاب دانش آموزان از آسیب های فضای مجازی دور کنیم.

بررسی مصوبات گذشته، ارائه عملکرد آموزش و پرورش نواحی یک و دو و منطقه زارچ از دیگر برنامه های بود که در این جلسه بررسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه