English

کسب رتبه اول سفرهای جهادی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با اتمام مراحل اجرایی ارزیابی و رتبه‌بندی سالانه فعالیت‌های جهادی در سال ۱۳۹۹، کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.

کسب رتبه اول سفرهای جهادی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدرضا غلامی افزود: این معاونت توانست با انجام بیشترین فعالیت و اردوهای جهادی و همچنین برگزاری بیشترین تعداد جلسات ستادی، با اختلاف امتیاز بالا در میان تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، صدرنشین شود.

وی اظهار داشت: مجموع تعداد فعالیت‌ها و اردوهای جهادی در سال ۱۳۹۹ و همچنین تعداد جلسات ستادی به ترتیب ۲۱۰ فعالیت و ۱۳ جلسه بوده است، که این اعداد با اختلاف امتیاز بالا، بیشترین تعداد در مقایسه با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می باشد.

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با همه گیری ویروس کرونا و شرایط پیش آمده از این بیماری که به تعطیلی دانشگاه ها، مجازی شدن آموزش و عدم حضور دانشجویان در فضاهای آموزشی انجامید، این معاونت توانست با غلبه بر تمامی کمبودها و با استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه، به این مقام دست یابد.

وی اضافه کرد: این فعالیت‌ها با همکاری و مساعدت کارگروه اردوهای جهادی از جمله بسیج جامعه پزشکی انجام پذیرفت که حرکتی جمعی و خداپسندانه بوده است.

غلامی گفت: این حرکات جهادی و مومنانه، با حضور پر رنگ گروه‌های دغدغه مند جهادی از جمله پزشکان متخصص و دانشجویان و با انجام فعالیت ها و خدمات بهداشتی و درمانی، ویزیت، شناسایی، پیگیری اقدامات درمانی انجام شده برای افراد نیازمند، توزیع اقلام خوراکی، بهداشتی و پوشاک میان افراد مستضعف و آسیب دیده استان، به ویژه نقاط محروم و روستاهای دورافتاده، انجام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه