English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

باغداران و کشاورزان لرستان، جهت اخذ مجوز جدید برداشت آب اقدام کنند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، گفت: مجوزات قدیمی بهره‌برداران آب تنگه سیاب باطل شده و صدور مجوزات جدید در حال انجام است.

باغداران و کشاورزان لرستان، جهت اخذ مجوز جدید برداشت آب اقدام کنند

داریوش حسن‌نژاد به خبرنگار خبرگزاری موج لرستان، گفت: نقشه‌برداری هوایی اراضی تنگه سیاب کوهدشت، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، در خصوص چرایی ابطال مجوز بهره‌برداری باغداران تنگه سیاب کوهدشت، تصریح کرد: متاسفانه برخی در آن منطقه اقدام به بهره‌برداری غیرمجاز و برخی نیز اقدام به آب فروشی می‌کردند که به جهت جلوگیری از اقدامات اینچنینی و حمایت از بهره‌برداران قانونمند، مقرر شد تا مجوزات قبلی باطل و مجوزات جدید صادر شود.

وی، ادامه داد: در حال حاضر، تمامی مجوزات پیشین ابطال شده و باغداران موظفند جهت دریافت مجوزات جدید اقدام کنند که در راستا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

حسن‌نژاد، افزود: با توجه به اینکه شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مجتمع سیاب کوهدشت و سایر مجتمع‌های باغی استان را بسیار با اهمیت و خدمت‌رسانی به آنان را با وسواس دنبال می‌کند، لذا در راستای حل مشکلات آبی باغداران، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، خاطرنشان کرد: ما با استفاده از تکنولوژی نقشه‌برداری هوایی اراضی، تهیه نقشه‌های زمین‌شناسی مرجع، تهیه عکسها و تصاویر ماهواره‌ای، و مواردی از این دست، اراضی را به دقت شناسایی کرده‌ایم تا بهره‌گیری از آنها، مجوز جدید بهره‌برداری از رودخانه‌ها را صادر کنیم.

داریوش حسن نژاد

داریوش حسن نژاد، گفت: مجوزات جدید، بر روی برگه‌های رمزدار غیرقابل جعل صادر می‌شوند تا باغداران با اطمینان خاطر و در راستای عمل به قانون، اقدام به برداشت آب تخصیصی کنند.

وی، ادامه داد: این اقدام با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی لرستان صورت گرفته که اقدام ارزشمندی در جهت مدیریت مصرف آب در باغات و اراضی کشاورزی است.

برداشت اب سیاب

*انشعاب برق کشاورزان و باغدارانی که مجوز برداشت آب ندارند، قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، گفت: تاکنون 60 پرونده تکمیل شده و مجوز آنان صادر یا در حال صدور است، لذا پس از برداشت محصول باغداران در سال زراعی جاری، در تعامل با شرکت توزیع نیروی برق استان، اقدام به قطع برق بهره‌برداران غیرمجاز خواهیم کرد تا حقوق باغداران قانونمند حفظ شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه