English

علیرضا قاری‌قرآن خبر داد:

ارائه خدمات‌دهی غیرحضوری و الکترونیکی راه و شهرسازی استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از ارائه خدمات‌دهی غیرحضوری و الکترونیکی راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد.

ارائه خدمات‌دهی غیرحضوری و الکترونیکی راه و شهرسازی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن گفت: در راستای حفظ سلامت ارباب‌رجوعان و کارکنان، خدمات‌دهی به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان بصورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری این اداره کل توسط ارباب رجوعان و عدم نیاز به مراجعه حضوری اظهار کرد: زیرساخت ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به ارباب‌رجوعان افزایش یافته است و در حال حاضر متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به آدرس اینترنتی  https://isfahan.mrud.ir خدمات مدنظر خود را دریافت و حتی به صورت مستقیم با شماره تماس مسئول مربوطه که در این سایت منعکس شده ارتباط برقرار و پاسخ دریافت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دولت الکترونیک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بسترهای ارائه خدمات دولت به مردم، شفافیت فرآیندها و نظارت کارآمد می‌تواند فساد را به‌طور جدی ریشه‌کن و توسعه پایدار جامعه را تسهیل کند. گفت: این اداره کل در بخش‌های "شهرسازی و معماری"، "مسکن و بازآفرینی"، "املاک و حقوقی" و "مهندسی و ساخت" این موضوع را همواره در اولویت‌های خود قرار داده و در جهت تسهیل در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان اقدامات لازم را بعمل آورده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمامی خدماتی که به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان ارائه می‌شود در سایت این اداره کل قسمتِ میز خدمت الکترونیکی به عنوان یک درگاه واحد تجمیع شده و در جهت افزایش رضایتمندی ارباب‌رجوعان به تمامی درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه جلب رضایت و تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات به بهترین شیوه از مهمترین وظایف هر سازمان است عنوان کرد: خدمات غیرحضوری به شهروندان در محورهای میز خدمت الکترونیک، اطلاع رسانی الکترونیکی، خدمات الکترونیکی، سامانه جامع فاوا، خدمات اداره مقررات ملی ساختمان، خدمات الکترونیکی شهراه و ... در حال انجام است و ارباب رجوعان می‌توانند با مراجعه به سایت این اداره کل تمام خدمات ارائه شده را به تفکیک معاونت‌ها و نوع خدمات درخواستی، به صورت الکترونیک انجام و پیگیری کنند.

قاری‌قرآن بیان داشت: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط حال حاضر و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری کرونا و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، جهت دریافت خدمات‌ این اداره‌کل بهترین راه ممکن مراجعه به سایت این اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دریافت خدمات غیرحضوری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه