English

آمادگی برای تامین برق حوزه های کنکور سراسری

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: اقدامات لازم برای تامین و پایداری شبکه برق حوزه های برگزاری کنکور سراسری انجام شده و تمام اکیپ ها در آماده باش کامل هستند.

آمادگی برای تامین برق حوزه های کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مصطفی طیبی گفت:در طول برگزاری کنکور سراسری 38 تیم عملیاتی در سراسر استان بصورت آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن شبکه حادثه دیده را اصلاح و شبکه را پایدار کنند.

وی ادامه داد: تمام شبکه ها و تاسیسات حوزه های آزمون سراسری بازدید و پست های آن سرویس دهی شده است. آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در 13 شهرستان و 193 حوزه برگزار می شود که تمام حوزه های برگزاری کنکور مورد بازدید فنی قرار گرفته و مشکلی در تامین برق حوزه ها وجود ندارد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار داشت: علاوه بر بازدید از شبکه، انشعاب حوزه های برگزاری نیز کنترل شده و نیروهای ویژه کشیک در برخی مراکز برگزاری کنکور حضور دارند. وی با اشاره به مصرف بسیار زیاد برق در این ایام گفت: با وجود افزایش مصرف و محدودیت در تامین برق، تمام تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، تامین برق مطمئن و پایدار است. این شرکت با تمام امکانات و تجهیزات و با آمادگی کامل نیروهای عملیاتی تمهیدات لازم را برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری اندیشیده است.

آزمون سراسری ورودی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی از 9 تا 12 تیرماه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی