English

فرماندار اسکو خبر داد:

شهرستان اسکو میزبان ۲۲۹۱ داوطلب کنکور سراسری/اتخاذ تدابیر و تمهیدات بهداشتی ویژه برای برگزاری آزمون کنکور سراسری

فرماندار شهرستان اسکو گفت: امسال شهرستان اسکو میزبان ۲۲۹۱ نفر دواطلب کنکور سراسری که به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

شهرستان اسکو میزبان ۲۲۹۱ داوطلب کنکور سراسری/اتخاذ تدابیر و تمهیدات بهداشتی ویژه برای برگزاری آزمون کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، بابک رضی منش در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به آمادگی کامل شهرستان اسکو جهت برگزاری کنکور ۱۴۰۰  اظهار داشت: امسال شهرستان اسکو میزبان ۲۲۹۱ نفر دواطلب کنکور سراسری که به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مجموع ۲۲۹۱ نفر داوطلب شرکت کننده در کنکور ۱۴۰۰ که با میزبانی شهرستان اسکو برگزار خواهد شد، ۱۵۳۲ نفر در حوزه خواهران و در محل دانشگاه پیام نور اسکو و ۷۵۹ نفر در حوزه برادران و  در دبیرستان های شهید ابریشمی و الزهرا شهر اسکو برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسکو از تعداد ۲۰۵۸ نفر دانش آموز کنکوری در سطح شهرستان اسکو خبر داد و گفت: از تعداد کل دانش آموزان ۹۷۹ نفر دانش آنش آموز دختر و ۱۰۷۹ نفر پسر در آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد که به نسبت سال تحصیلی گذشته از حیث تعداد ۱۲ درصد کاهش را نشان می دهد.

 رضی منش با اشاره به تعداد داوطلبان در گروه های مختلف آزمایشی ابراز کرد: در گروه آزمایشی علوم انسانی ۵۹۰ نفر داوطلب، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۱۹۳ نفر؛ در گروه آزمایشی علوم تجربی ۴۴۳ نفر و در گروه آزمایشی فنی ۸۳۲ نفر و در سایر گروه ها  ۲۰۲ داوطلب در طی روزهای پنج شنبه و جمعه به رقابت خواهد پرداخت.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اهمیت برگزاری کنکور ۱۴۰۰ با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی کرونا گفت: بر همین اساس تدابیر و تمهیدات لازم برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش‌بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: قبل از ورود دانش‌آموزان برای کنکور سراسری ۱۴۰۰ به حوزه‌های مورد نظر از آنان تب‌ سنجی انجام خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، دانش‌آموزان مشکوک برای رقابت در آزمون سراسری به اتاق ایزوله برای آزمون هدایت شده و به صورت مجزا از دیگر دانش‌آموزان در اتاق ایزوله در آزمون شرکت خواهند کرد.

رضی منش افزود: حفظ سلامت داوطلبان در طول برگزاری آزمون مهم ترین اولویت مسئولین است و خانواده های داوطلبان بابت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل آزمون هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان اسکو در پایان یادآوری کرد: همراه داشتن و استفاده از ماسک، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی برای شرکت‌کنندگان الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه