English

با هدف ساماندهی کودکان کار و خیابان:

طرح دوستدار کودک در آمل اجرا می شود

طرح دوستدار کودک با هدف ساماندهی کودکان کار و خیابان در آمل اجرا می شود.

طرح دوستدار کودک در آمل اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا شریعت در جلسه بررسی طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان با حضور جمعی از مسئولان مربوطه در محل فرمانداری ویژه آمل برگزار شد با تأکید بر ضرورت ساماندهی کودکان کار و خیابانی به عنوان یک طرح ماندگار اظهار داشت: خوشبختانه شهردار آمل از معدود شهرداران استان است که علاوه بر کارهای عمرانی به مسائل اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه ای دارد که این نگاه جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به موانع و مشکلاتی که کشور با آن دست به گریبان است، ادامه داد: ما وظیفه داریم تحت هر شرایطی دین خود را به مردم ادا کنیم و حتی می شود با دست خالی کار کرد و نباید منتظر ماند تا شرایط مهیا شود و اعتبارات بیاید.

فرماندار آمل تصریح کرد: هنر یک‌ مدیر آن است که در چنین شرایطی بتواند طوری عمل کند که مردم طعم خوش خدمت را احساس کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کودکان خیابانی و کار در آمل افزود: با توجه به آمار بالای این کودکان و وجود چندین منطقه آسیب زده در شهر، امیدوارم همگی آستین همت بالا زده و کمک کنیم تا این طرح به صورت کامل و مطلوب اجرا شود.

شریعت به نقش ویژه رسانه ها در فرهنگ سازی اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران به صورت ذاتی دغدغه های جدی در حوزه آسیب شناسی و حل معضلات اجتماعی و فرهنگی دارند که برای پیشبرد طرح های این چنینی لازم است از ظرفیتهای خوب این عزیزان استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه