English

نگاه فراسازمانی به توسعه فرهنگ و هنر در کردستان ضروری است

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: برای تحقق بخشی توسعه استان باید با نگاه فراسازمانی به توسعه هنر و فرهنگ در استان کمک کرد.

نگاه فراسازمانی به توسعه فرهنگ و هنر در کردستان ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امین مرادی صبح امروز در دیدار با معاون مسکن و باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، اظهار کرد: تأثیرگذاری و نقش بخش فرهنگ وهنر در زمینه توسعه همه جانبه در استان امری است واضح و مشخص و بسیار خوشحالیم که در برنامه‌های باز آفرینی شهری در دست اقدام این مقوله به خوبی درک و رعایت شده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان تأکید کرد: حاصل سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگ تأمین آینده‌ای بسیار روشن برای استان و مردمان فرهنگ دوست آن است و براساس پژوهش‌ها و تحقیق‌های صورت گرفته هر چه در بخش فرهنگ و هنر سرمایه گذاری گردد بازخورد آن کم شدن ناهنجاری‌ها و ایجاد فضایی مطمئن برای سرمایه‌گذاری و حرکت در مسیر توسعه استان خواهد بود.

مرادی ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در نایسر و ننله گفت: حوزه هنری این آمادگی‌را دارد در‌صورت آماده شدن فرهنگسرای نایسر و در‌اختیار قرار گرفتن بخش فرهنگی وهنری آن در اولین اقدام در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری برنامه‌های هنری نسبت به تجهیز و آغاز به کار سالن سینمایی در این ناحیه اقدام کند.

وی بیان کرد: هنرمندان سرمایه‌های عظیم استان هستند و حوزه هنری با بهره‌مندی از اعتماد این سرمایه‌ها تمام توان خود را در کمک به ایجاد فضاهای فرهنگی و هنری در محله آغه زمان و دیگر طرح‌های در دست اقدام استان در زمینه باز آفرینی شهری است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان تأثیر یک اثر هنری ارزشمند در قالب‌های مختلف بر رفع مشکلات و معضلات اجتماعی را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: می‌توان با سرمایه‌گذاری بر خلق یک اثر هنری از بسیاری از هزینه‌های غیر اثر گذار جلوگیری کرد.

وی تأکید کرد: هنر و ظرفیت بالای فرهنگی استان، پشتوانه بسیار قوی و کارآمد توسعه استان خواهد بود و ما در حوزه هنری آمادگی کمک در  طرح‌ها و پروژه‌های مد نظر هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه