English

حجت‌الاسلام احمد مروی:

جانبازان و ایثارگران در جامعه الهام بخش و مرجع اثر فرهنگی هستند

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال ما را از عقوبت بی‌مهری‌ها و کم‌توجهی‌هایی که به جامعه جانبازان و ایثارگران روا می‌شود، در امان بدارد.

جانبازان و ایثارگران در جامعه الهام بخش و مرجع اثر فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی درهمایش تکریم جانبازان شیمیایی کشور که به مناسبت روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی در تالار قدس حرم مطهر رضوی بیان کرد: امروز آستان قدس رضوی میزبان جانبازان و مجاهدان فی سبیل‌الله است.

مروی در ادامه گفت: در قیامت که پاک از ناپاک و مؤمن از مشرک و کافر جدا شده و صورت عینی اعمال افراد مشخص می‌شود، شهدا و ایثارگران در حالی پا به عرصه قیامت می‌گذارند که از بوی عطر آنان، اهل قیامت تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: این‌ها همان افرادی هستند که سلامتی اعضا و جوارح خود را در راه خدا فدا کرده‌اند و جانبازان و ایثارگران هر روز با درد و رنج جراحات ناشی از سال‌های جهاد و حماسه مواجه هستند، آنان در جامعه جایگاه الهام‌بخشی دارند که در مقام مرجع اثر فرهنگی ، همه از وجود آنان برخوردار می‌شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ائمه اطهار تجلی فضل و رحمت پروردگار و حائز اسماً الهی هستند، وعده شفاعت مجاهدان راه حق در مقاطع مختلف از ناحیه همین انوار فخیمه الهی صادر شده است و به همین جهت همه اهل زمین و آسمان به جایگاه شهدا و جانبازان غبطه می‌خورند.

مروی در خاتمه به برخی بی‌مهری‌ها به جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: امیدواریم خداوند متعال ما را از عقوبت بی‌مهری‌ها و کم‌توجهی‌هایی که به جامعه جانبازان و ایثارگران روا می‌شود، در امان بدارد و شفاعت این عزیزان در قیامت شامل حال همه مؤمنان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه