English

حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی:

دعوت از رییس جمهور منتخب برای سخنرانی در جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: لبیک ملت ایران به رهبر معظم انقلاب و حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری علی رغم همه تبلیغات سوء دشمنان یک بار دیگر هوشیاری و بصیرت ملت سرافراز ایران را در برابر دشمنان ثابت کرد.

دعوت از رییس جمهور منتخب برای سخنرانی در جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و از او برای سخنرانی در جشن میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی دعوت کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این تماس تلفنی ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام و المسلمین رییسی افزود: لبیک ملت ایران به رهبر معظم انقلاب و حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری علی رغم همه تبلیغات سوء دشمنان یک بار دیگر هوشیاری و بصیرت ملت سرافراز ایران را در برابر دشمنان ثابت کرد.

وی افزود: برگزیده شدن شما توسط ملت ایران که در ایام دهه مبارک کرامت رقم خورد را به فال نیک می‌گیریم و آن را نقطه عطفی برای کسب فرصت‌های جدید خدمت به ملت و کشور شریف ایران در فضای داخلی و خارجی می‌دانیم از این رو از جنابعالی دعوت می‌کنیم در جشن روز میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی سخنرانی کنید.

در ادامه این تماس تلفنی، رییس جمهوری منتخب گفت: باید تلاش کنیم تا تمام ظرفیت‌های کشور را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به مردم بسیج کنیم و تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا پاسخ اعتماد ملت ایران را به شایستگی بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در ادامه افزود: ان شاء الله در نخستین فرصت و با فراهم آمدن شرایط، برای زیارت و عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی بن موسی الرضا (ع) به مشهد مشرف خواهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه