English

حسن بخارایی:

خشکسالی، قیمت گیاهان دارویی را تا۱۵۰ درصد افزایش داده است

رییس اتحادیه صنف فروشندگان گیاهان دارویی مشهد بیان کرد: : زمانی که تولید گیاهان دارویی متاثر از خشکسالی کاهش یابد، قیمت تمام شده عرقیات و سایر محصولات به دست آمده از آن افزایش پیدا می کند.

خشکسالی، قیمت گیاهان دارویی را تا۱۵۰ درصد افزایش داده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن بخارایی رییس اتحادیه صنف فروشندگان گیاهان دارویی مشهد اعلام کرد: بروز خشکسالی و کاهش نزولات جوی، باعث کاهش تولید گیاهان دارویی و محصولات فرعی آن شده که افزایش قیمت آن را در مشهد به دنبال داشته است.

حسن بخارایی در ادامه این خبر افزود: قیمت برخی از اقلام گیاهان دارویی نسبت به سال ۱۰۰تا۱۵۰ درصد افزایش یافته و این موضوع سبب کاهش اقبال مردم به خرید این فراورده‌های گیاهی شده است.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان گیاهان دارویی مشهد همچنین اظهار کرد: زمانی که تولید گیاهان دارویی متاثر از خشکسالی کاهش یابد، قیمت تمام شده عرقیات و سایر محصولات به دست آمده از آن افزایش پیدا می کند و سبب کاهش تقاضا و کسادی کسب و کار فروشندگان این حوزه می شود.

 بخارایی در خاتمه تصریح کرد: این در حالی است که پارسال تا ۳۰واحد صنفی زیر پوشش اتحادیه فروشندگان گیاهان دارویی در مشهد به دلیل عدم فروش مناسب و افزایش هزینه ها، پروانه کسب خود را باطل کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه