English

رقابت بانوان تیرانداز قمی برای صعود به لیگ برتر

بانوان تیرانداز قمی از امروز رقابت خود را برای صعود به لیگ برتر آغاز کردند.

رقابت بانوان تیرانداز قمی برای صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری موج قم، با اعلام برنامه دیدارهای نیم فصل نخست از چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور، رقابت تیم‌های حاضر در این لیگ برای کسب سهمیه صعود به لیگ برتر رسما از امروز آغاز می‌شود و تیم هیات قم نیز با ۱۰ تیرانداز به مصاف رقبا می‌رود.

تیم بانوان هیات تیراندازی استان قم پس از انجام تمرینات خود در سالن شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم، از امروز در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی استارت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور را خواهد زد، تیمی که نخستین رقابت خود را با نماینده البرز برگزار می‌کند.

در ترکیب تیم رشته تپانچه بادی هیات تیراندازی قم خانم‌ها خدیجه هاشمی، نرجس صباغی، ضحی حداد، عطیه یوسفی و مبینا شفیعی حضور دارند و این تیم را چهره‌ شناخته شده این رشته یعنی محمود جعفرغفار هدایت می‌کند، ضمن اینکه تیم تفنگ بادی قم با حضور خانم‌ها نرگس کولیوندی، محدثه بهروز، صفیحه صحراگرد، نگار علیاری و راشین سلطانی به مربیگری الهه کلهر با رقبای حاضر در این لیگ رقابت خواهد کرد.

سرمربیگری تیم‌ اعزامی هیات تیراندازی استان قم در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی را مجید نظامی بر عهده دارد و طبق برنامه، تیم هیات قم در رشته تپانچه بادی ابتدا در نوبت صبح با هیات البرز دیدار می‌کند و در نوبت عصر برابر تیم امیدهای تیراندازی به میدان خواهد رفت.

در روز دوم از هفته نخست فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی بانوان ایران نیز جمعه چهارم تیر ماه در نوبت صبح تیم بانوان هیات قم در تفنگ بادی به مصاف تیم دریاچه ارومیه می‌رود و در نوبت عصر با تیم بانوان تیگرا رقابت خواهد کرد، ضمن اینکه دیدارهای هفته بعد ۳۱ تیر و اول مرداد ماه به انجام می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه