English

غلامعلی دهشیری بیان کرد:

تاکید بر بهره گیری ظرفیت فعالان فرهنگی و اجتماعی برای مبارزه با فساد

رییس کل دادگستری یزد گفت: ظرفیت فعالان فرهنگی و اجتماعی استان برای اصلاح جامعه، ارتقاء وضع اجتماعی، مبارزه با فساد و مفسدان یک ظرفیت پرتوان و اثر گذار است که باید برای بهره گیری از این ظرفیت برنامه ریزی کرد.

تاکید بر بهره گیری ظرفیت فعالان فرهنگی و اجتماعی برای مبارزه با فساد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری یزد در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی یزد به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: ظرفیت فعالان فرهنگی و اجتماعی استان برای اصلاح جامعه، ارتقاء وضع اجتماعی، مبارزه با فساد و مفسدان یک ظرفیت پرتوان و اثر گذار است که باید برای بهره گیری از این ظرفیت برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی بازوان توانمند برای اصلاح جامعه در عرصه اجتماعی هستند افزود: برای اصلاح جامعه و ارتقاء وضع اجتماعی در مبارزه با فساد و پیشبرد اهداف عدلیه اسلامی، استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی و دغدغه مندان اجتماعی یکی از بهترین راهبردهاست.

این مقام قضایی، با اشاره به برخی از دغدغه های مطرح شده فعالان فرهنگی در این نشست، اظهار داشت: فعالان در حوزه های مختلف، هر یک به خوبی به نوع فعالیت خود و اثر گذاری آن حوزه اشاره کردند و دستگاه قضایی نیز با اشراف بر همین اصل برخی از رویکردهای خود را برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: اگر شما بر اثر گذاری دامنه اجتماعی هیئت و حسینیه اشاره دارید باید بدانید دستگاه قضایی استان نیز با تلاش ستاد دیه از این ظرفیت بی بدیل استفاده کرد و با جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی، موجبات آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم آورد.

رئیس کل دادگستری استان، دغدغه مندی نمایندگان دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه نشین و کمتر برخوردار را به فال نیک گرفت و بیان داشت: دستگاه قضایی نسبت به مسائل حاشیه نشین و کم برخوردار دارای دغدغه های اساسی است و دست همه فعالان و دلسوزان این مناطق برای کاهش آسیب های اجتماعی را به گرمی می فشارد.

وی تأکید کرد: اگر شما موضوع فضای مجازی را از مسائل دارای چالش ذکر می کنید باید در کنار دستگاه قضایی در زمینه آموزش سواد رسانه قرار بگیرید و در زمینه افزایش ضریب نفوذ و انتشار برنامه های آموزشی، فرهنگی و رسانه ای دستگاه قضایی استان در میدان عمل باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه