English

برگزاری کارگاه‌ مجازی دانش‌افزایی در قم

کارگاه‌ مجازی دانش‌افزایی به همت مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌ مجازی دانش‌افزایی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، این کارگاه مجازی با موضوع هایی مانند « فرزندپروری »، «توطئه‌های جمعیتی»،«ارتباط مؤثردر خانواده»، «احکام شرعی کاربردی(مناسبتی)»، «برنامه ریزی اوقات فراغت در تابستان» و «فرقه شناسی» با حضور اساتید مجرب حجج اسلام اخوی، عزیزی، خاکبازان، هوشیاری، داوودی و هوشیار، در تیرماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین ترتیب می یابد.

از سرفصل های کارگاه مجازی دانش افزایی می توان به «توطئه فرهنگی(فمنیسم، هویت زنان، فرزند آوری)»، «توطئه بهداشتی و کنترل جمعیت»، «توطئه بیوتروریسمی(عوامل زمینه ساز عقیمی و جمعیتی)»، «آشنایی با موانع تربیتی دنیای معاصر»، «خانواده های پرمشکل در تربیت»، «راهکار های تربیت موفق»، «آشنایی با مفاهیم و کلیات فرقه ها»، «آشنایی با فرقه های فعال در ایران»، «بررسی علل پیدایش و گرایش به فرقه ها»، «بیان آسیب ها و چالش ها در فرقه ها» و «شیوه های مقابله» و غیره اشاره کرد.

شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به لینک el.balagh.ir جهت آشنایی با سرفصل های آموزشی، ثبت نام و اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه