English

دستگیری سارقان باغ‌های ماهدشت کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: باند 3 نفره سارقان که اقدام به 30 فقره سرقت از باغات منطقه ماهدشت کرج کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان باغ‌های ماهدشت کرج

به گزارش خبرگزاری موج البرز، سرهنگ "محمد نادربیگی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات منطقه ماهدشت کرج در ماه های ابتدایی سال 1400، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه 3 نفره ابتدا باغات خالی از سکنه را شناسایی کرده و در ساعات پایانی شب به وسیله یک خودرو پژو 405 سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل باغ از قبیل: پمپ آب، لوازم خانگی، کولر و.. می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با بررسی های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت ها مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه او در شهر کرج، ضمن هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم پس از مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به 30 فقره سرقت از باغات منطقه ماهدشت با همدستی 2 نفر دیگر اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در عملیات های جداگانه تصریح کرد: ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته بیش از 20 میلیارد ریال برآورد می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه تاکنون 21 نفر از مالباختگان پرونده شناسایی شده اند، یادآور شد: تلاش کارآگاهان برای دستگیری مالخر این پرونده ادامه دارد.

 

سرهنگ نادربیگی در پایان به شهروندان توصیه کرد که حتما اماکن خصوصی خود را به قفل های ضد سرقت و دوربین مدار بسته مجهز کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه