English

برنامه ریزی منطقه ای گامی بزرگ در مسیر توسعه سواحل مکران

ریاست شورای اسلامی شهر لیردف بیان کرد: حریم شهر لیردف باید متناسب با برنامه های توسعه منطقه در نظر گرفته شود و باید در نظر داشت که برنامه ریزی منطقه ای گامی بزرگ در مسیر توسعه سواحل مکران است.

برنامه ریزی منطقه ای گامی بزرگ در مسیر توسعه سواحل مکران

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خداداد مقبلی معاونت برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان و جمعی از مدیران راهداری با حضور در شهر لیردف، ضمن تشکیل نشست مشورتی و بیان مشکلات و درخواست ها از سوی شهرداری و شورای شهر، از مناطق مختلف این شهر بازدید کردند.
شهردار لیردف اظهار داشت: با توجه به چشم انداز سواحل مکران و توسعه دریا محور، در طرح شهر لیردف ساحل در حریم شهر پیش بینی شده که این امر می تواند برکات فراوانی به مردم داشته است. 
در همین راستا ریاست شورای اسلامی شهر لیردف بیان کرد: محدوده و حریم شهر لیردف باید متناسب با برنامه های توسعه ای منطقه در نظر گرفته شود که نیازمند مساعدت و همکاری راهداری کشور و استان در این زمینه است.
در پایان این دیدار نیز معاونت برنامه ریزی سازمان راهداری کشور از بلوار امام خمینی (ره) جهت تکمیل رمپ ورودی و خروجی آن و همچنین جاده میان بر خاکی شهر به ساحل که در آینده می تواند به عنوان بلوار ساحلی مطرح باشد بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه