English

اکبر بهنام جو خبر داد:

تعیین تکلیف تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تا شهریور ماه

استاندار اردبیل گفت: کل ابنیه فنی و دیواره های بتنی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل تا شهریور ماه تکمیل شود.

تعیین تکلیف تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تا شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه های شهرک صنعتی شماره ۲ و نشست با مسوولان مربوطه گفت: تعیین تکلیف تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل طبق برنامه زمان بندی از ضروریات است و باید کل ابنیه فنی و دیواره های بتنی تا شهریور ماه تکمیل شود.

او اظهار کرد: در حال حاضر زیرسازی و بتن ریزی پروژه تصفبه خانه فاضلاب ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرارداد دوم نیز به مبلغ ۱۸میلیارد تومان منعقد شده و حدود ۶۰ درصد دستگاه ها و مصالح مورد نیاز ثبت سفارش شده است و مسوولان شهرک های صنعتی باید پای کار باشند که این پروژه هر چه سریع تر به اتمام برسد.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه باید تعداد اکیپ ها افزایش یابد افزود: این تصفیه خانه با ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب کار خواهد کرد و مشکل تصفیه خانه شهرک صنعتی تا ۲۵ سال آینده حل می شود.

بهنام جو با بیان اینکه تصفیه خانه سبلان پارچه توسط خود سرمایه گذار احداث می شود افزود: مالک سبلان پارچه قول داده تا یک ماه آینده برای این مجموعه که بیشترین فاضلاب را نسبت به سایر واحدها دارد خود مالک اقدام به ساخت و انتقال را انجام دهد.

وی بیان کرد: علاوه بر فاضلاب جمع آوری آب های سطحی با بهترین شیوه و راهکار باید عملیاتی شود تا بوی بد کارکنان و کارگران در این شهرک را اذیت نکند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی آبروی استان است و وضعیت روشنایی و معابر باید به سازی و باز سازی شود افزود: تا دو سال اینده به ترتیب الویت تمام معابر و مسیرهای اصلی باید لکه گیری و زیرسازی و آسفالت ریزی شود و این کار با همکاری و هماهنگی و پیگیری اتفاق می افتد.

در ادامه از مجموعه از آرتاویل کولاک تولید فرمالین عباسی بازدید شد و اینکه برای نصب دستگاه های خریداری شده از کشورهای آلمان و اسپانیا این مجموعه اقدام شده است در صورت تکمیل و راه اندازی ۶۰۰ نفر شاغل می شوند و استاندار اردبیل قول مساعد برای حل مشکلات احتمالی برای مجموعه های صنعتی و تولیدی را اعلام کرد.

در این جلسه مشکل روشنایی معابر و طرح روشنایی با استفاده از تیر برق ها منهای بلوارها، مشکل خط دهی تلفن همراه و جانمایی برای نصب دکل، انتقال و انشعاب آب پایدار و سالم برای واحدهای صنعتی و چندین مسله دیگر مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به حل این مسایل اقدام شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه