English

اکبر بهنام جو:

۶۵۰ کیلومتر راه در استان اردبیل در حال اجرا است

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر با اختصاص ردیف اعتبار ملی به راههای استان حدود ۶۵۰ کیلومتر راه در حال اجرا است.

650 کیلومتر راه در استان اردبیل در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: در همه محورهای مواصلاتی استان از شمال تا جنوب اقدامات عمرانی و راهسازی در حال اجرا بوده و با مدیریت مناسب این اقدام هر سال نسبت به سال گذشته بهتر می شود.

وی ضمن قدردانی از مدیریت راه استان و همکاری وزارت راه و شهرسازی، فعال سازی و سرعت بخشی به اجرای پروژه راه آهن و راهسازی را نتیجه کار تیمی مسوولان استانی و ملی دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار به آغاز اجرای واحدهای مسکن ملی در سراسر کشور اشاره کرد و از هدفگذاری برای اجرای ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار واحد در قالب مسکن ملی خبر داد.

نعمت اله ترکی افزود: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور تکمیل شده که از دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر دولت قبل نیمه تمام مانده بود.

وی بیان کرد: واحدهای مسکن ملی هم هدفگذاری شده تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به اجرای بزرگراهها در کشور اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه راهها و حمل و نقل ریلی ۱۲ هزار کیلومتر در حال اجرا داریم که انقلابی در این خصوص تا سال آینده ایجاد می شود.

ترکی به برنامه ریزی در خصوص نیروی انسانی در حوزه راه و شهرسازی اشاره کرد و از تربیت ۵۰ مدیر در سطح ملی خبر داد.

مدیر کل داه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این دیدار به اجرای واحدهای مسکن ملی در استان اشاره کرد و از تامین زمین رایگان برای پنج هزار واحد مسکن ملی خبر داد.

محبوب حیدری اختصاص ردیف اعتباری برای راههای استان را یاداور شد و از اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان از این محل به استان در سال گذشته خبر داد.

وی در ادامه تعیین تکلیف مطالبات پیمانکاران را خواستار شد و گفت: مطالبات پیمانکاران راههای روستایی به مبلغ ۵۵ میلیارد تومان مانده که لازم است مساعدت های لازم در این خصوص انجام شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه