English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

تهیه و توزیع ۳۳۰۰۰ ابزار هوشمند آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تهیه و توزیع 33000 تبلت دانش آموزی در اجرای طرح هدایت خبر داد.

تهیه و توزیع 33000 ابزار هوشمند آموزشی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران؛ علیرضا سعدی پور در اولین مجمع خیرین آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه که با حضور جمعی از مسئولین منطقه و خیرین نیکوکار در کیاسر برگزار شد از کسب رتبه اول کشور در طرح هدایت خبر داد و اظهار داشت: با تلاش خیرین، همکاران فرهنگی، انجمن اولیا و مربیان و منابع  اداره‌کل توانستیم 33000 تبلت دانش آموزی را در بین دانش آموزان فاقد ابزارهای هوشمند آموزشی توزیع کنیم.

وی ادامه داد: در مسیر نیکوکاری هر چقدر هم تلاش کنیم باز کم است و در این راه از هیچ قدمی دریغ نکرده و تلاش ما همواره ادامه خواهیم داد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: بهترین مرجع برای پاسداشت نیکوکاری خیرین بزرگوار هستند که بر دستانشان بوسه می زنیم چرا که وجودشان همیشه و همواره راهگشا و حلال مسائل و مشکلات بوده است.

وی توجه جدی به سند تحول بنیادین را از اولویت های آموزش و پرورش مازندران برشمرد و تصریح کرد: برای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای دانش آموزان پسر و دختر که در سند تحول بنیادین آن تأکید ویژه شده است، از جمله عدالت افقی و عمودی و عدالت دیجیتال گام‌های خوبی برداشته ایم.

سعدی پور گفت: با همدلی و همزبانی و هماهنگی سازمان‌های مختلف، مشکلات منطقه روز به روز کمتر شده و مدارس کانکسی برای همیشه از این منطقه رخت خواهد بست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه