English

آیت الله سید ابراهیم رئیسی:

شرط کار در دولت من خدمت به مردم است

رئیس جمهور منتخب عنوان کرد: در کشور باید تحولی به نفع سفره مردم و کسب و کار مردم ایجاد شود. و به عنوان نماینده ملت اجازه نخواهم داد هیچ یک از حقوق مردم ضایع شود.

شرط کار در دولت من خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حرم مطهر رضوی بیان کرد: در دولت اسلامی باید تمام کارگزاران باید خود را خادم ملت بدانند، باید مدیران به مردم محبت داشته باشند و به مردم عشق بورزند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه گفت: باید کرامت مردم را حفظ کرد و هیچکس حق ندارد به کرامت مردم کوچکترین خدشه ای وارد کند.

رئیس جمهور منتخب مردم افزود: شرط کار در دولت من خدمت به مردم است .

حجت الاسلام والمسلمین رییسی اظهار داشت: در کشور باید تحولی به نفع سفره مردم و کسب و کار مردم ایجاد شود و به عنوان نماینده ملت اجازه نخواهم داد  هیچ یک از حقوق مردم ضایع شود.

آقای رییسی همچنین در حرم رضوی(ع) گفت: در موضوع اقتصاد، محور عدالت اقتصادی است بنابراین امکانات کشور باید بر مبنای عدالت تقسیم شود.

رییس‌ جمهور منتخب افزود: محور فعالیت دولت حفظ کرامت و عزت ملت ایران خواهد بود و فساد، ظلم و روابط غیر عادلانه را بر خلاف کرامت انسانی می دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با اشاره به ایام دهه کرامت ادامه داد: از فرهنگ رضوی و از دهه کرامت باید درس عدالت محوری بگیریم.

آقای رییسی در خاتمه سخنانش به موضوع واکسیناسیون مردم علیه بیماری کرونا پرداخت و گفت: بیماری کرونا مردم را نگران کرده است و برنامه دولت این است که واکسیناسیون عمومی به زودی انجام شود تا مردم  احساس آرامش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه