English

عضویت در کتابخانه‌های عمومی کردستان رایگان شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان کردستان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

عضویت در کتابخانه‌های عمومی کردستان رایگان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد مخدومی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع)، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی امروز همزمان با سراسر کشور در استان کردستان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد:‌ بر این اساس با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، ضروری است علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه‌های عمومی در تاریخ یکم تیرماه، عدد 1 را به شماره  50002929 ارسال کنند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان افزود: با ارسال پیامک، هر متقاضی کد تخفیفی، با اعتبار سه ماهه، دریافت خواهد کرد.

مخدومی عنوان کرد: هر عضو با ثبت نام در یک کتابخانه امکان استفاده از تمام کتابخانه‌های سراسر کشور را خواهد داشت.

وجود 82 باب کتابخانه عمومی در کردستان

وی با بیان اینکه استان کردستان در حال حاضر 82 باب کتابخانه عمومی دارد، گفت: 52 باب از این تعداد کتابخانه‌های نهادی و بقیه مشارکتی هستند.

به گفته وی، بیش از  42 هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان کردستان عضویت دارند.

وی تصریح کرد: راه اندازی کتابخانه در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین و همچنین روستاها از اولویت‌های مهم در استان است که البته تحقق این مهم نیازمند همکاری و همراهی مسئولان و خیرین است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 802 هزار نسخه کتاب با موضوعات متنوع و گوناگون در کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی استان در دسترس علاقمندان قرار دارد، افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی وظیفه‌ای همگانی است و همه در هر جایگاهی باید در راستای نهادینه‌سازی این فرهنگ که زیربنای توسعه است تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه