English

از امروز؛

تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال در بندرعباس آغاز شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،، گفت: از امروز در بندرعباس تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال که پیشتر دوز اول را دریافت کرده بودند آغاز می‌شود.

تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال در بندرعباس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، افزود:  ۹ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۰۰ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۶۷۱ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۸۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۳ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: محموله جدید سهمیه واکسن استان، شب گذشته وارد استان شد و با توزیع شهرستانی این واکسن ها، از امروز در بندرعباس تزریق دوز دوم واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال که پیشتر دوز اول را دریافت کرده بودند آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: البته این افراد باید منتظر باشند تا از مرکز بهداشت زمان تزریق نوبت دوم واکسن به آن‌ها اطلاع داده شود و بدون دریافت پیامک یا تماس از مرکز بهداشت به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

نوروزیان افزود: واکسیناسیون سالمندان جامانده در مرحله قبل و افراد زیر ۷۰ سال نیز بزودی در استان آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه