English

با صدور پیام مشترکی:

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از حضور پرشور مردم در انتخابات

آیت الله محمدی لائینی و احمد حسین زادگان، با صدور پیام مشترکی، از حضور پرشور، آگاهانه و غرور آفرین ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران در انتخابات 1400 قدردانی کردند.

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران از حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور مردم در انتخابات  قدردانی کردند.

متن کامل این پیام مشترک به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

بحمدالله برغم همه نیرنگ ها و توطئه های دشمنان و معاندین؛ ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با حضور آگاهانه و پرشور در صحنه انتخابات؛ باردیگر بدخواهان را مأیوس نمود و در مسیر آرمان های شهدای والامقام، امام شهدا و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب، گامی ماندگار برداشت.

ملت ایران در طول بیش از 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی؛ همواره در گذرگاه های صعب و سخت با حضور خردمندانه و هوشیارانه خویش به ویژه در صحنه انتخابات که مهم ترین تجلی حضور در تعیین سرنوشت و حرکت در مسیر اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است، نقش و مشارکتی پرشور و عزت آفرین داشته است.

اینجانبان با قدردانی از مشارکت گسترده آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران در پای صندوق های اخذ رأی، تشکر از تلاش ها و مساعی همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و تبریک به منتخب مردم؛ برای نظام جمهوری اسلامی ایران؛ عزت روزافزون و برای رئیس جمهور برگزیده ملت ایران، از درگاه خداوند قادر متعال، توفیق در راستای تداوم خدمتگزاری و شکوفایی، سربلندی و اعتلای ایران اسلامی در بخش های مختلف مسألت داریم.

محمد باقر محمدی لائینی / نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ساری

احمد حسین زادگان / استاندار مازندران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه