English

پیام تبریک امام جمعه قم به آیت الله رئیسی

آیت‌الله سید محمد سعیدی با صدور پیامی از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد و به آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور منتخب مردم تبریک گفت.

پیام تبریک امام جمعه قم به آیت الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام آیت الله سید محمد سعیدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم؛

نخستین انتخابات ریاست جمهوری در دوران گام دوم انقلاب اسلامی، حماسه‌ای بود از سوی مردم شریف، بصیر، صبور و موقعیت شناس ایران اسلامی که در اوج فشارهای معیشتی و اقتصادی، در پاسخ به هجمه‌های بی‌رحمانه رسانه‌های جبهه مقابل انقلاب اسلامی، همچون همیشه با جوابی دندان شکن در صحنه حاضر شدند و با رأی به شعار دولت مردمی ایران قوی، مردی انقلابی را برای ایران اسلامی برگزیدند.

حال که به کوری چشم دشمنان اهل‌بیت علیهم السلام انتخابات پرشوری انجام گرفته است، انتظار مردم از رئیس دولت اسلامی، از جنس مردم بودن، غمخواری با گرفتاری‌ها و مشکلات، دلسوزی برای هدایت و سعادت مردم و برخورد مهربانانه و همراهی با صداقت با مردم است.

سوابق حضرتعالی در خدمت به آستان قدس رضوی و قوه قضائیه نوید بخش دوره‌ای همراه با خدمت صادقانه دولت به مردم شریف و متدین ایران است که به فضل الهی رضایت مردم و ایرانی قوی‌تر را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها انتخاب حضرتعالی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک می گویم و امیدوارم در ظل توجهات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، در مسیر شهدای گرانقدر و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بتوانید این مسئولیت را آنطور که مورد رضای خداوند باشد به انجام رسانید.

والسلام علکیم و رحمه الله و برکاته

سید محمد سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه