English

سید هاشم توانا مطرح کرد؛

ایجاد حماسه ی بزرگ با اتحاد تمامی گروه های سیاسی و‌ مذهبی در هرمزگان

رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان هرمزگان، طی بیانیه ای انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت و حضور مردم در انتخابات را نشان از هم بستگی و اتحاد تمامی گروه های سیاسی و مذهبی در استان دانست.

ایجاد حماسه ی بزرگ با اتحاد تمامی گروه های سیاسی و‌ مذهبی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید هاشم توانا رئیس ستاد مرکزی «دولت مردمی، ایران‌قوی» آیت‌الله رئیسی در استان هرمزگان، طی بیانیه ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، خلق این حماسه و پیروزی را ثمره اتحاد و همبستگی همه گروه های سیاسی و مذهبی  در استان دانست.

در متن این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام و ارادت خدمت مردم فهیم و ولایت مدار استان هرمزگان

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند.

ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان، بار دیگر با مشارکت خود در سیزهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

اتحاد و همبستگی همه گروه های سیاسی در استان موجب این حماسه بزرگ و ارزشمند شد .شاهد آن بودیم که همچون سنوات گذشته شیعه و سنی با هر سلیقه و تفکری برای موفقیت این سرزمین کنار یکدیگر قرار گرفتن.تا همه عزیزان در جشن این پیروزی سهیم باشند.

انتخاب شایسته و قاطع حضرت آیت الله ریسی خود نشانگر اهمیت آینده کشور و برون رفت از شرایط سخت فعلی میباشد.

بعنوان ریاست ستاد مرکزی «دولت مردمی ، ایران قوی» این پیروزی را مردم شریف ایران ، استان هرمزگان و همچنین به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک عرض میکنم.

از تمامی اعضا ستاد انتخاباتی و مردمی که به صورت خود جوش و جهادی در این چند روز بصورت شبانه‌روزی تلاش نمودن کمال سپاس و تشکر را دارم.

سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

ستاد مرکزی «دولت‌مردمی،ایران‌قوی»

۲۹-خرداد-۱۴۰۰

سید هاشم توانا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه