English

پیام تبریک شهردار میبد به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر میبد

شهردار میبد پیروزی در انتخابات را به منتخبان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر میبد تبریک گفت.

پیام تبریک شهردار میبد به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر میبد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، روابط عمومی شهرداری میبد، علیرضا نقوی شهردار میبد در پیامی از حضور و شرکت شهروندان میبد در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و کاندیدای شورای اسلامی شهر میبد در عرصه انتخابات تشکر نمود و همچنین به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر میبد تبریک گفت.

پیام شهردار میبد به این شرح است:

بسمه تعالی

انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. حضور مردم در طول دوران انقلاب پای صندوق‌های رای، همواره درخت انقلاب را بارورتر ساخته و بر شکوه و عظمت آن در پیشگاه جهانیان افزوده است.

به لطف و یاری خداوند متعال سزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت پرشور آحاد ملت بزرگوار ایران و علی الخصوص مردم همیشه در صحنه میبد برگزار گردید. در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ میبد‌ی‌های همیشه همراه و دلسوز نظام برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات #میبد_دوست_داشتنی افزودند.

این حماسه سیاسی و اجتماعی و  حضور مقتدرانه نه تنها زمینه‌ساز اقتدار ملی و عقب نشینی دشمنان  نظام و انقلاب بوده بلکه راه‌‌گشای توسعه و پیشرفت کشور و اعتمادسازی حداکثری میان مردم و مسئولین خواهد بود.

انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از انتخابات حساس و حائز اهمیت است که به طور مستقیم با سرنوشت شهر، آبادانی و توسعه‌ی پایدار شهرها در ارتباط است. قطار عمران و آبادانی میبد اکنون بر روی ریل خود در حال حرکت است و قطعاً با انتخاب اعضای با تجربه، تازه نفس, دلسوز و همدل به جرات می‌توان گفت #میبددرمسیرتوسعه است.

اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان شهروندان در پارلمان شهر با وفاق، هم‌افزایی، مشارکت و برنامه‌ریزی و تصویب لوایح و پروژه‌های توسعه‌ی پایدار شهری در جهت رفع مشکلات و حل مسائل تاثیرگذار خواهند بود.

منتخبین ارجمند ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر میبد، شهروندان فهیم میبد با بررسی عملکرد و برنامه‌های شما افراد اصلح را جهت حضور در این عرصه انتخاب کردند.

امروز میبد بیش از پیش در عرصه‌های استانی، ملی می‌درخشد ولی نباید از نیازها، معضلات و مشکلات آن غافل شد. برنامه‌ی توسعه ۵ساله‌ی شهر، سند راهبرد فرهنگی اجتماعی شهرستان، بازنگری طرح جامع تفصیلی و درخواست‌ها و تقاضاهای شهروندان بخش کوچکی از نیاز امروز میبد است.

بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های بزرگان، فرهیختگان و بزرگان شهر و راءس آنان اندیشمند فرزانه حضرت آیت‌الله اعرافی ( زیدعزّه) چراغ راهی برای همگان خواهد بود.

اینجانب از تمام نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر میبد که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر نموده و ضمن تقدیر و سپاس از اعضای گران‌مایه‌ی دوره‌ی پنجم، تبریک صمیمانه خود را به شما منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر میبد، اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خادمین مردم در نهاد شورا اسلامی شهر و شهرداری، بتوانیم به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه شهری گام برداریم.

استمرار  موفقیت‌های شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و امیدوارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر میبد، تسریع بخش روند عمران، آبادانی و پیشرفت شهر  گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه