English

رفع کامل مشکل فنی فرایند الکترونیکی اخذ رای در قم

رئیس ستاد انتخابات استان قم از رفع کامل مشکل فنی فرایند الکترونیکی اخذ رای در قم خبرداد.

رفع کامل مشکل فنی فرایند الکترونیکی اخذ رای در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، بیژن سلیمان‌پور درگفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اخلال در عملکرد برخی صندوق‌های الکترونیکی در استان گفت: تمام شعبه‌های اخذ رای پیش از آغاز ساعت رسمی انتخابات ، آمادگی کامل برای برگزاری مطلوب انتخابات را داشند که به دلایلی،‌ ضرورت هایی اجتناب ناپذیر برای تغییر رمز برخی دستگاه های الکترونیکی شعبه ها ایجاد شد.

وی گفت: این تغییر رمز که در سطح ملی انجام شد و از حیطه مسئولان اجرایی استان خارح بود، موجب شد تا وقفه ای در رای گیری برخی شعبه ها در استان ایجاد شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: با تلاش های انجام شده، هم اکنون تمام مشکل فنی فرایند الکترونیکی اخذ رای در تمام شعبه های استان برطرف شده و رای گیری با روند عادی خود ادامه داد.

سلیمان پور تاکید کرد: بر اساس قانون در صورت اخلال صندوق‌های الکترونیکی، عوامل اجرایی شعبه‌ها ملزم هستند که رای گیری را به‌صورت دستی و سنتی انجام دهند.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد: در بازدید انجام شده از شعبه های اخذ رای استان، هم اکنون برگزاری انتخابات در شعبه های اخذ رای در شرایط مطلوبی در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه