English

رییس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

روند الکترونیکی اخذ رأی در کرمانشاه با کمترین خطا در حال برگزاری است

محمد ایمانی با تاکید بر اینکه از ساعات اولیه برگزاری انتخابات تاکنون تنها یک شعبه از شعبات الکترونیک کرمانشاه با اختلال روبرو بوده، گفت: از ۱۹۴۲ شعبه الکترونیکی تنها یک شعبه نتوانسته به سامانه جامع متصل شود.

روند الکترونیکی اخذ رأی در کرمانشاه با کمترین خطا در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان این مطلب که در بخش شوراهای شهر کرمانشاه بصورت تمام الکترونیک و در بخش انتخابات ریاست جمهوری، احراز هویت بصورت الکترونیکی صورت می پذیرد.

ایمانی تأکید کرد: با توجه به اینکه از ۲۵ فرایند کلی بصورت مکانیزه اما در فرآیند نیمه مکانیزه ۲۳ مورد الکترونیکی است و در۱۹۴۲ شعبه الکترونیک مستقر در سطح استان کرمانشاه  ۱۹۴۱ شعبه ما توانسته اند به سامانه جامع متصل شوند که این مورد نیز در حال حاضر مشکلش برطرف شده است.

وی شفافیت، سرعت و صحت اطلاعات را از جمله مهمترین مزایای فرآیند الکترونیکی انتخابات پیش رو عنوان کرد و افزود: امسال روند اخذ رأی در انتخابات شورای شهر در سطح شهر کرمانشاه بصورت کاملا الکترونیکی، در بخش ریاست جمهوری نیمه مکانیزه و در سایر شهرستان ها در انتخابات شورای شهر بصورت دستی برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه