English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبر داد:

آماده باش ۳۴۴ نفر از نیروهای شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: 344 نفر در قالب 157 اکیپ از نیروهای این شرکت در حوزه ستادی و امور هشتگانه شرکت از محمودآباد تا رامسر با 157 دستگاه خودروی سبک و سنگین به طور کامل در آماده باش خواهند بود.

آماده باش 344 نفر از نیروهای شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، کیوان فرح زاد در حاشیه مانور آماده باش نیروهای امور برق تنکابن که با حضور عسگرپور معاون سیاسی - امنیتی فرماندار ویژه شهرستان تنکابن برگزار شده بود، از آماده باش 344 نفر از نیروهای این شرکت همزمان با روز برگزاری انتخابات الکترونیکی خبر داد.

وی ادامه داد: تعداد 344 نفر در قالب 157 اکیپ از همکاران شرکت در حوزه ستادی و امور هشتگانه شرکت از محمودآباد تا رامسر با 157 دستگاه خودروی سبک و سنگین به طور کامل در آماده باش خواهند بود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران افزود: با شعب اخذ رأی از قبل هماهنگی لازم انجام  شده است و اکیپ های عملیاتی برق به منظور رسیدگی به هر نوع مشکل فنی احتمالی در مکان های معرفی شده حضور خواهند داشت.

وی گفت: همکاران ما تمام تلاش خود را برای تأمین برق مطمئن و پایدار در روز انتخابات به کار خواهند بست.

فرح زاد با قدر دانی از همه مشترکان به خاطر همکاری در مدیریت مصرف برق در روز های گرم گذشته، تصریح کرد: در صورت تداوم این همکاری به ویژه در ساعت های اوج مصرف برق، می توانیم روزهای گرم پیش رو را نیز بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

عسگرپور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن نیز ضمن قدردانی از تلاش همکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اظهار داشت: صنعت برق یکی از اساسی ترین زیرساخت ها در برگزاری انتخابات پیش رو است.

به گزارش موج مازندران، در مانور آماده باش امور تنکابن، تعداد 72 نفر از همکاران در قالب 26 اکیپ، 17 خودروی سواری، 2 خودروی خط گرم، 2 دستگاه جرثقیل و 2 دستگاه بالابر حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه