English

ارتقاء آمادگی پلیس کردستان برای تامین امنیت انتخابات

جانشین فرمانده انتظامی کردستان بر آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی پلیس کردستان برای تامین نظم و امنیت انتخابات 1400 تاکید کرد.

ارتقاء آمادگی پلیس کردستان برای تامین امنیت انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار رسول برزویی صبح امروز پنجشنبه در حاشیه رزمایش امنیت و آرامش ویژه انتخابات 28 خرداد ماه 1400 در گفت‌وگو با رسانه های کردستان، اظهار کرد: امنیت جامعه را ثمره اقتدار و کار آمدی پلیس در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یار مهربان مقتدر در کنار مردم است و اقتدار و قاطعیت خود را بر اساس ضوابط قانونی و با رعایت حقوق شهروندی اعمال می‌کند. 

جانشین فرمانده انتظامی کردستان افزود: امنیت نخستین نیاز جامعه بشری است و هر اقدامی که در جامعه صورت گیرد قطعا در سایه امنیت است و اقتدار پلیس در جامعه مهر تائید بر این مهم است. 

سردار برزویی بیان داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی و این نظام مقدس نتیجه تلاش‌های جان بر کفان نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت پایدار در سراسر ایران اسلامی است. 

جانشین فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به این مطلب که کارکنان ناجا سربازان ولایت هستند،افزود: امروز خدا را شاکریم که چهارچوب ناجا از فرماندهان گرفته تا سایر نیروها، از افرادی مومن و صدیق و خدمت‌گذار به نظام و انقلاب و رهبری بوده که در سرتاسر کشور در برقراری نظم و امنیت شبانه روزی تلاش می‌کنند. 

وی با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات هدفمند کارکنان انتظامی در راستای تامین امنیت اظهار کرد:  مردم از نزدیک خدمات ارزشمند و ایثارگونه پلیس در تأمین امنیت و آرامش فردی و اجتماعی را می‌بینند و  لمس می‌کنند و همواره  قدردان نیروی انتظامی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه