English

آزاد حکمت:

امکانات ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی امن فراهم است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امکانات ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی امن بر بستر زیرساخت‌های مخابراتی فراهم است.

امکانات ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی امن فراهم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تقویت و توسعه شبکه‌های مخابراتی به منظور استفاده از بسترهای ارتباطی و الکترونیکی در ایام انتخابات صورت گرفته است؛ به نقش زیر ساخت‌های مخابرات در برگزاری انتخاباتی امن و آرام اشاره کرد.

وی گفت: مخابرات منطقه با تشکیل کمیته‌های فنیِ پشتیبانی با هدف بهینه‌سازی شبکه مخابراتی و تضمین ارتباطی پایدار در روز انتخابات شرایط برگزاری انتخابات الکترونیکی را فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح برنامه‌ها و اقدامات مخابرات در راستای پایداری ارتباطات در انتخابات سیزدهم دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطر نسان ساخت: تمام امکانات و تجهیزات فنی و ارتباطی به کارگرفته شده است تا با استفاده از زیرساخت های مخابراتی در برگزاری انتخاباتی امن و آرام نقش مهم و اساسی مخابرات ایفا شود.

حکمت خاطر نشان ساخت: کنترل ویژه تمام مراکز مخابراتی با هدف امنیت هرچه بیشتر و نظارت بر سیستم ها و سایت های موجود و رفع نیازمندی های ارتباطی مرتبط با انتخابات از جمله کارهای ویژه ایی است که تا کنون انجام شده  و در روز انتخابات نیز این اقدام صورت می‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر امنیت شبکه و همچنین ثبات ارتباطی در روز انتخابات اعلام کرد: همکاران منطقه در قالب یک تیم واحد در بخش‌های دیتا و زیرساخت در محل کار خود آماده باش هستند تا در صورت نیاز اقدامات لازم به سرعت انجام شود.

 مدیر مخابرات منطقه کردستان بر پایش مستمر پارامترهای کیفیت شبکه و رسیدگی به مشکلات احتمالی اشاره کرد و افزود: تامین پهنای باند و برقراری لینک‌های ارتباطی مورد نیاز در مسیرهای لازم از دیگر فعالیت‌های مخابرات در این حوزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی