English

احمد پویافر؛

امنیت انتخابات هرمزگان از سه ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: کمیته امنیت ستاد انتخابات از سه ماه قبل امنیت برگزاری انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم در این راستا را انجام داده است.

امنیت انتخابات هرمزگان از سه ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد پویافر رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان هرمزگان در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، در خصوص انتخابات پیش رو اذعان داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخاب خوب فراهم است،  در 13 شهرستان و 45 شهر و 1300روستا هرمزگان انتخابات برگزار خواهد شد. 

احمد پویافر گفت: کمیته امنیت ستاد انتخابات از سه ماه قبل امنیت برگزاری انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم در این راستا را انجام داده است. 

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: 1556 شعبه اخذ رای در سطح استان هرمزگان وجود دارد، برای اینکه مردم با خیالت راحت بتوانند حماسه ای دیگر را پای این صندوق های رای خلق کنند همه در آماده باش هستیم. 

پویافر ادامه داد: 34 هزار نفر مسئول و دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند که از این تعداد نزدیک به 9 هزار و 300 نفر مسئول برقراری امنیت در شعب هستند،  در تمام نقاط استان رای گیری انجام خواهد شد و تمهیدات لازم برای این امر در نظر گرفته شده است به‌طور مثال برای اینکه جزایر تحت پوشش قرار گیرد شناورهای خاصی برای این کار در نظر گرفته شده است. 

وی گفت: شعب اخذ رای در مدارس،  مساجد یا امکان امنی تعبیه شده اند که امنیت برقرار باشد و مردم با فراغت بال به امر رای گیری مبادرت کنند. 

پویافر گفت: امکانات و لوازم بهداشتی برای عوامل اجرایی در تمام شعب تعبیه شده است و تمامی عوامل اجرایی در شعب  تست کرونا خواهند داد، ممکن است فردی بیم داشته باشد نسب به حضور در این اماکن اما یادآور می شوم که دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا مدت ها است که امکان برگزاری ایمن و سلامت برگزاری انتخابات را بررسی می کنند و همه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و در شهر بندرعباس نیز دستگاه‌های اخذ رای الکترونیک دائما ضد عفونی خواهند شد. 

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان هرمزگان ادمه داد: بدون حضور رسانه ها امورات مربوط به سلامت انتخابات این‌گونه پیش نمی‌رفت، در این روزها شاهد همکاری تنگاتنگ رسانه‌ها هستیم،  به مردم این اطمینان را می دهیم که با همکاری رسانه ها به عنوان رکن اصلی در کنار ستاد امنیت، همه ی امورات به خوبی پیش خواهد رفت، سعی کردیم امنیت را در روز انتخابات در همه عرصه ها برقرار کنیم. 

پویافر در پایان گفت: در راه های دور و روستاهای صعب العبور و روستاهای دور دست  برای برگزاری انتخابات امکاناتی لازم بود که به یاری خدا فردا این امکانات اعزام می شود تا انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی