English

رئیس ستاد مناطق محروم سیدابراهیم رئیسی:

آیت الله رئیسی برای محرومیت‌زدایی برنامه‌های مدون دارد

رئیس ستاد مناطق محروم سیدابراهیم رییسی گفت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای محرومیت‌زدایی و رسیدگی اصولی به این مناطق در اقصی نقاط کشور برنامه‌های مدون دارد.

آیت الله رئیسی برای محرومیت‌زدایی برنامه‌های مدون دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سیدعلی موسوی اظهار داشت: بدون تردید انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری در چهار سال آینده از اهمیت بسیار ویژه برای شرایط اقتصادی و سیاسی کشور برخوردار است و در این میان می توان با انتخاب بهترین نفر نسبت به آینده کشور امیدوار شد.

رئیس ستاد مناطق محروم سیدابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه کارنامه رییسی در قوه قضاییه نشان می دهد که وی بدون برنامه وارد عرصه ای نمی شود، افزود: بر همین اساس هم اکنون شاهد رضایت مندی اقشار مختلف مردم از عملکرد این قوه طی دوره اخیر هستیم و اگر استقبال مردمی به سمت رییسی در جریان برگزاری انتخابات سوق داده شود، شاهد تحولات بزرگ در مدیریت اجرایی کشور می شویم.

موسوی، ولایت مداری، فعالیت شبانه روزی، خستگی ناپذیری، عدالت خواهی، مبارزه با هر گونه فساد، شجاعت و نخبه گرایی را از ویژگی های بارز رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و ادامه داد: مردم کشور نیز در شرایط کنونی کسی را می خواهند به عنوان رییس جمهوری گزینش کنند که بتواند مشکلات اساسی کشور که در راس آن مسایل اقتصادی و معیشتی قرار دارد، حل و فصل کند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، گفت: این مشکلات در مناطق محروم و روستایی بیش از سایر مناطق نمود و بروز دارد که با توانایی هایی که از رییسی سراغ داریم، محرومیت زدایی از چهره این مناطق با برنامه ریزی دقیق و منسجم طی چند سال آینده زدوده خواهد شد.

موسوی، فعالیت ستاد مناطق محروم  سیدابراهیم رییسی در نقاط مختلف کشور را رو به گسترش خواند و با بیان اینکه در این زمینه حدود ۱۷۰ نقطه اصلی در کشور شناسایی شده است، از فعالیت رسمی تمامی این ستادها خبر داد و افزود: محور اصلی فعالیت این ستادها ترغیب و تشویق آحاد مردم در مناطق روستایی و عقب افتاده سراسر کشور است.

وی، اخلاق مداری، تبلیغات درست و منطقی، پرهیز از هر گونه تنش زایی، عدم توهین به رقبای انتخاباتی و حضور گسترده در پای صندوق های رای را از اهداف و محورهای فعالیت ستاد مناطق محروم رییسی در سراسر کشور بیان کرد.

نماینده مردم ملکان  در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات روز جمعه، یادآور شد: این حضور می تواند نقشه های شوم بیگانگان و دشمنان قشم خورده نظام اسلامی را که از مدت ها قبل برای مشارکت پایین مردم دسیسه چینی می کنند، حنثی کند.

رئیس ستاد مناطق محروم سیدابراهیم رئیسی با بیان اینکه روی کار آمدن دولتی با آرای بالای مردمی می تواند موفقیت های بزرگی به دست آورد، افزود: بدون تردید ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ به یکی از روزهای مهم تاریخ سیاسی کشور تبدیل می شود و مردم با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های رای بار دیگر قدرت و صلابت جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده و تمامی نقشه های دشمنان و مزدوران داخلی را نقش بر آب خواهند کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری  برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه