English

آغاز به کار ساخت ۶ پایگاه هلال‌احمر امسال در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه جمعیت هلال‌احمر با استانداری کرمانشاه گفت: در سال جاری عملیات ساخت ۶ پایگاه هلال‌احمر در استان کرمانشاه آغاز می‌شود.

آغاز به کار ساخت ۶ پایگاه هلال‌احمر امسال در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرزین معتمدی در جلسه شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: اکنون ۱۷ پایگاه ثابت و هفت پایگاه سیار جمعیت هلال‌احمر در استان کرمانشاه فعال است.

وی یکی دیگر از اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه در سال جاری را بازسازی دیوار حائل هلال‌احمر شهر پاوه با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی ۲۹۲ خانه هلال روستایی به‌منظور آموزش کمک‌های اولیه و خدمات پزشکی به روستاییان در طول یک سال گذشته اشاره کرد که از این نظر جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه رتبه برتری کشور کسب کرده است.

معتمدی همچنین از حمایت استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای در اختیار قرار دادن یک بالگرد امداد و نجات به جمعیت هلال‌احمر استان، قدردانی کرد و گفت: در طول یک سال گذشته با این بالگرد جان ۱۰ نفر حادثه‌دیده نجات‌یافته که یکی مورد آن کمک به حادثه دیدگان کوه بیستون بود که بازتاب خوب جهانی و بین‌المللی پیدا کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همچنین بیان داشت: جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه در طول یک سال گذشته به ۵۸۰ حادثه جاده‌ای، ۱۶۷ حادثه کوهستانی، ۱۵ حادثه سیل و آب‌گرفتگی، ۶۷ نفر گیر افتاده در برف و کولاک مناطق کوهستانی و ۶ مورد آتش‌سوزی امدادرسانی کرده و به بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر حادثه‌دیده کمک شده و جان ۱۳۰ نفر را نجات داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه