English

سجاد انوشیروانی:

زیرساخت‌های رشته هندبال در استان اردبیل توسعه می یابد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های رشته هندبال در استان توسعه می‌یابد.

زیرساخت‌های رشته هندبال در استان اردبیل توسعه می یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سجاد انوشیروانی ، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان اردبیل گفت: ورزش استان اردبیل در ریل توسعه قرار گرفته است و شرایط کرونا نتوانسته تاثیر منفی بر ورزش استان بگذارد و با یک هم افزایی و نظم خاصی که در ورزش استان حاکم شده است ورزش استان اردبیل مسیر توسعه را پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه رشته هندبال نیاز به زیر ساخت های خاصی ندارد و با توجه به اینکه سالن های خوب و با کیفیتی در استان وجود دارد، استان اردبیل می تواند رشد خوبی را در این رشته داشته باشد و با استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستانها باید به سمت روزهای درخشش خود برود و انتظار ما از این رشته ورزشی و وززشکارانش بالا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: هندبال استان از مربیان و ورزشکاران توانمندی در بخش بانوان و آقایان بر خوردار است و از این ظرفیت باید به نحو احسن در شهرستانها استفاده گردد .

انوشیروانی با اشاره به لزوم استعداد یابی هندبال اظهار کرد: در راستای استعداد یابی این رشته باید اهتمام ویژه داشته باشیم و با همکاری آموزش و پرورش و ظرفیت هیات دانش آموزی در این حوزه اقدام شود.

وی افزود: هند بال کشور در سال های اخیر عملکرد خوبی را داشته است و سعی خواهیم کرد در روند روبه رشد این رشته ورزشی حمایت های لازم را انجام داده و اقدامات لازم را برای رشد ورزش هند بال در شهرستانها نیز انجام دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: توسعه رشته هند بال خیابانی و ساحلی نیز از برنامه های مهم است که اقدامات لازم برای ایجاد زمین هند بال ساحلی و خیابانی و ساحلی انجام خواهیم شد و همچنین از ظرفیت دستگاه های اجرایی به ویژه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این خصوص بهره خواهیم برد.

انوشیروانی ادامه داد: انتظار می رود در رشته هندبال به حوزه بانوان هم توجه ویژه شود و همچنین در برگزاری مسابقات استانی و راه اندازی لیگ استانی در بین شهرستانها نیز باید برنامه ریزی مدون صورت گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه