English

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

شناور‌های سبک از تردد در آب های خلیج فارس خودداری کنند

به توصیه اداره کل هوا شناسی هرمزگان به دلیل وزش باد شدید، شناور‌های سبک از تردد دریایی در جزایر لارک، جنوب جزیره قشم، هنگام، تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی خودداری کنند.

شناور‌های سبک از تردد در آب های خلیج فارس خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان ، امروز  (24 خرداد) پدیده شاخص استان وزش باد نسبتا شدید در مناطق دریایی است که در ساعات بعدازظهر و شب با وزش باد نسبتا شدید در مناطق دریایی به ویژه تنگه هرمز دریا مواج شدن می‌شود.

سرعت وزش باد در جنوب جزیره لارک به بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، لذا توصیه می شود با توجه به نامساعد شدن تردد‌های دریایی ، شناور‌های سبک از تردد دریایی در جزایر لارک، جنوب جزیره قشم، هنگام، تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی خودداری کنند.

طبق این گزارش، در سایر مناطق استان آسمان صاف همراه با غبار محلی و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شرقی و شمالی، رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود، از روز چهارشنبه از میزان شدت باد در تنگه هرمز کاسته خواهد شد اما در مناطق فراساحل جزیره لاوان دریا همچنان نسبتا مواج باقی می‌ماند.

بنا بر پیش بینی وضعیت جوی و دریای هرمزگان، از لحاظ دمایی همچنان در بیشتر نقاط استان ماندگاری هوای نسبتا گرم مورد انتظار است و در برخی نقاط نوسان ۱ تا ۲ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه