English

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه ۱۴۰۰

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با تصویب بودجه 1400، مستمری مددجویان کمیته امداد به طور میانگین 67 درصد افزایش یافت.

افزایش 67 درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع بیان داشت: با پیگیری سازمان های حمایتی و تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی،  مستمری خانواده‌های نیازمند در لایحه بودجه 1400 افزایش ۶۷ درصدی یافت.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تمام ظرفیت های مردمی، دینی و قانونی برای رفع محرومیت ها از الزامات این نهاد است، افزود: با تصویب افزایش مستمری در سال جاری، خانواده مددجوی تک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و خانواده پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه در سال گذشته مبلغ 390 میلیارد تومان مستمری به 114 هزار خانوار پرداخت شد، گفت: با افزایش صورت پذیرفته در دوماهه نخست سال جاری بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک معیشت به حساب مددجویان تحت حمایت در استان واریز شد.

وی در ادامه بیان داشت: 118 هزار و 949 خانوار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و از این تعداد 114 هزار و 216 خانوار در قالب کمک معیشت عادی و تبصره 14 بصورت مستمر و 4 هزار و 733 خانوار از خدمات تک و چند خدمتی این نهاد بهره مند هستند.

زارع گفت: در کنار تخصیص اعتبارات دولت به نیازمندان، با حضور همیشگی خیران و نیکوکاران سعی در رفع محرومیت از میان اقشار آسیب پذیر جامعه خواهیم داشت.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در پایان افزود: نیکوکاران همچنان می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری  #031*8877* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یاریگر نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی