English

محمد صفایی:

افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری دولت انجام شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که آقای عبدالناصر همتی که عنوان می‌کند با افزایش قیمت بنزین مخالف بوده است در سال ۹۸ عرضه بنزین ۵ هزار تومانی را پیشنهاد کرده است.

افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری دولت انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸ در نهایت بی‌تدبیری انجام شد و همین مسأله باعث ایجاد هزینه‌هایی برای کشور شد.

محمد صفایی در ادامه اظهار داشت: ما در سال ۸۹ هم افزایش قیمت بنزین را داشتیم اما به دلیل زمینه‌سازی و اطلاع رسانی به مردم این کار بدون هیچ حاشیه و درگیری انجام شد اما در سال ۹۸ همان طور که گفتم افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری انجام شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که آقای عبدالناصر همتی که عنوان می‌کند با افزایش قیمت بنزین مخالف بوده است در سال ۹۸ عرضه بنزین ۵ هزار تومانی را پیشنهاد کرده است.

صفایی خاطرنشان کرد: من در آبان ۹۸ و در آستانه افزایش قیمت بنزین با یکی از بخشداران صحبت می‌کردم و او به من گفت که برای این موضوع آماده‌باش هستند تا پس از افزایش قیمت بنزین مسأله‌ای پیش نیاید.

وی افزود: وقتی یک بخشدار چنین صحبتی را مطرح می‌کند چگونه است که رئیس جمهور ما عنوان می‌کند که من در جریان افزایش قیمت بنزین نبودم و این رفتار آقای رئیس جمهور درواقع مسخره کردن مردم است و در شأن یک رئیس جمهور نیست که این گونه رفتار کند.

صفایی در خاتمه خاطر نشان کرد: چطور است که یک کار با دستور رئیس جمهور انجام شده باشد و او از انجام آن بی‌اطلاع باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه