English

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

رفع مشکلات واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه با استفاده از تجمع ظرفیت‌ها

منوچهر فخری با اشاره به لزوم تجمیع ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تحویل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه گفت: موضوع عدم انجام تعهدات جهت تسریع در تحویل واحدها بررسی و با مسببان این اقدام برخورد می‌شود.

رفع مشکلات واحدهای باقیمانده مسکن مهر پاوه با استفاده از تجمع ظرفیت‌ها

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن شهرستان پاوه اظهار داشت: از ۶۲۰ واحد مسکن مهر پاوه، ۱۹۲ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده، ۱۹۲ واحد دیگر آماده تحویل و مابقی واحدها نیز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: برای تسریع در انجام امور و رفع مشکلات امروز مواردی ازجمله وضعیت پرداخت سهم آورده‌ی مردم، مشکلات تعاونی و تعهدات پیمانکاران بررسی شد و با توجه به تأکید ویژه استاندار کرمانشاه در مسیری اقدام خواهد شد که کلیه واحدها در برنامه زمان‌بندی مناسب و با همکاری مردم، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاونی‌ها به ذینفعان تحویل داده شود.

فخری اعتمادسازی و رفع مشکلات بین واحدها و تعاونی‌ها کار مهمی بوده و از تلاش، زحمات و پیگیری‌های صورت گرفته نیز برای پیشرفت مطلوب این پروژه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تلاش‌های فرماندار، شرکت‌های تعاونی و پیمانکاران را نیز در ماه‌های گذشته قابل‌تقدیر دانست و بیان داشت: پرونده‌ی مسکن مهر پاوه در مراجع قضایی برای بررسی میزان قصور افراد ذی‌ربط در حال پیگیری است و ضمن مشخص کردن افرادی که به‌موقع به تعهدات خود عمل‌نکرده‌اند با هماهنگی واحدها به متقاضیان تحویل می‌شود.

فخری تأکید داشت: این پروژه توسط یک تیم منسجم در حال پیگیری است و در هر شرایطی و با هر سختی و مشکلاتی که داشته به‌صورت کامل جهت تحویل به مردم آماده می‌شود.

معاون استاندار شرایط ویژه زمین محل احداث پروژه و توپوگرافی سخت شهرستان سبب شد در جبهه‌های مختلفی با چندین اکیپ عملیاتی مراحل احداث پروژه مسکن مهر پاوه پیگیری شود و این امر به‌یقین هزینه‌های ساخت را چندین برابر نمود چون عملیات‌های ویژه‌ای برای خاک‌برداری، تسطیح محوطه، دیوارکشی، راه دسترسی، دیوارچینی و ... انجام شد و کیفیت اجرا نیز تاکنون مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی که برای پیگیری مشکلات مسکن مهر پاوه در این جلسه حضور داشت، تأکید کرد: همه باید با تشریک‌مساعی و هم‌افزایی در مسیری گام برداریم تا هر چه سریع‌تر شاهد رویدادی خوشایند به نام واگذاری کلیه واحدهای مسکن مهر به مردم باشیم.

فخری گفت: برای پایان کار پروژه‌ی مسکن مهر مسئولین و اعضای شورای مسکن، شرکت‌های تعاونی، پیمانکاران و ناظران هر چه‌کارهای باقیمانده را با جدیت و اهتمام بیشتری پیگیری کنند.

وی به گزارش فرماندار پاوه اشاره داشت و بیان کرد: بر این اساس تاکنون 550 نفر از اعضای شرکت‌های تعاونی مسکن مهر حق عضویت خود را پرداخت و کمتر از 70 نفر در این خصوص تاکنون اقدامی نداشته‌اند و انتظار داریم حق عضویت اولیه خود را پرداخت کنند زیرا این موضوع یکی از دلایل عدم تحویل به‌موقع واحدها بوده است و انتظار داریم مردم همکاری بیشتری در پرداخت سهم آورده داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه