English

کمک ۳۰۰ میلیون ریالی کانون وکلای استان یزد به ستاد دیه

کانون وکلای استان یزد مبلغ ۳۰ میلیون تومان در قالب پویش بخشش کریمانه به ستاد دیه استان اهدا نمود.

کمک ۳۰۰ میلیون ریالی کانون وکلای استان یزد به ستاد دیه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ علی زارع مهرجردی رئیس کانون وکلای استان یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال را از طرف این کانون جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود .

علی زارع مهرجردی رئیس کانون وکلای استان ضمن عرض تبریک به دلیل فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت هدف از این اقدام نیک را خوشنودی خداوند و بازگشت یک محکوم مالی که به دلیل غیر عمد و تنها به دلیل عدم توان مالی در زندان تحمل حبس مینماید به آغوش خانواده بیان نمود.

این مقام مسئول در ادمه گفت:  بر اساس لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری، این کانون از سال ۱۳۹۵ در استان تاسیس و شروع به فعالیت نموده و هم اکنون دوره سوم هیئت مدیره این کانون است.

وی در ادامه از جمله اهداف کانون وکلای استان یزد را به دادن صدور پروانه وکالت به داوطلبان واجد الشرایط ، اداره امور مربوط به وکالای دادگستری و نظارت بر اعمال وکلا، رسیدگی به تخلفات و تعقیبر انتظامی وکلا توسط مقامات قضایی برشمرد.

رئیس کانون وکلای استان یزد در پایان گفت: این کانون اعتقاد دارد که باید اقدامات فراصنفی و فرا حرفه ای را در راستای اخذ گذشت از شکات انجام بدهد و باید تمامی وکلا فرهنگ گذشت را ترویج داده زیرا موجب کاهش هزینه ها و زمان در رسیدگی شده و در نهایت به آزادی محکومین منجر خواهد شد.

گفتنی است پویش بخشش کریمانه پویشی است ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که از تاریخ ۲۲ الی ۳۱ خرداد ماه سال جاری توسط ستاد دیه استان یزد اجرا می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه